سود بسیار زیاد اپل از فروش گجت‌های پوشیدنی

اپل واچ و ایرپادهای اپل به عنوان اصلی‌ترین منابع درآمدی گجت‌های پوشیدنی سلامت شرکت اپل به شمار می‌آیند.

سود بسیار زیاد اپل از فروش گجت‌های پوشیدنیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش زیادی از درآمد و سودآوری شرکت اپل از فروش گجت‌های سلامتی این شرکت به دست می‌آید.

تیم کوک مدیر عامل اپل گفت: "ما برای سلامت کاربران خود ارزش قائل هستیم و همواره تلاش کرده‌ایم در دستگاه‌ها و گجت‌هایی هوشمند را تولید کنیم که به ارتقا سلامت انسان‌ها کمک کند. گجت‌های سلامت مانند اپل واچ و ایرپاد‌ها با استقبال بسیار مناسبی از سوی مردم مواجه شدند و سودآوری بسیار مناسبی را برای شرکت ما داشته‌اند. "

در ایالات متحده آمریکا حدود ۱۸ درصد از تولید ناخالص ملی به فناوری‌های مربوط به سلامت انسان‌ها اختصاص دارد و به همین دلیل رقابت بسیار گسترده‌ای برای کسب سهم بیشتر در این بازار ارزشمند در آمریکا وجود دارد. وجود سرمایه‌های بسیار گسترده در حوزه فناوری‌های مربوط به سلامت نه تنها باعث رقابت شدید شده بلکه باعث دخالت دست‌های پشت پرده نیز شده است.

به دلیل عدم وجود قانون بیمه همگانی برای مردم در آمریکا و هزینه‌های سنگین درمان بسیاری از شهروندان ترجیح می‌دهند با زتدگی سالم و کنترل عادی علائم اولیه و ضروری سلامتی از ابتلا به بیماری جلوگیری کنند. در این میان وسایلی مانند اپل واچ می‌تواند نقش موثری را ایفا کنند و شرایطی ایمن را برای کنترل سلامتی مهیا سازد.

سود بسیار زیاد اپل از فروش گجت‌های پوشیدنی /دپویی

تعدادی از پزشکان متعتقد هستند استفاده از گجت‌های سلامت می‌تواند در طولانی مدت منجر به تغییر عادت‌های رفتاری مخرب انسان که سلامت او را به خطر می‌اندازند، شود. اپل واچ می‌تواند مواردی مانند ضربان قلب، فشار خون و تعداد دیگر از علائم حیاتی بدن را بررسی کرده و با نمایش آن‌ها به کاربران از بروز خطر تا حد زیادی جلوگیری کند.

در حال ۵۷ میلیون اپل واچ فعال وجود دارد که در مقایسه با ۹۰۰ میلیون آیفون فعال در جهان رقم بالایی نیست، ولی کارشناسان فناوری پیش‌بینی کرده‌اند بام گجت هوشمند به زودی با رشدی ۴ برابری سهم خوبی از بازار فناوری‌های مربوط به سلامت بدست آورد. این رشد تنها برای آینده نزدیک پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود در چند سال آینده اپل رشدی ۱۵ برابری را میزان فروش گجت‌های سلامت تجربه کند.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل جان یک کاربر را نجات داد


انتهای پیام/

اپل واچ و ایرپاد سودآورترین گجت‌های پوشیدنی اپل

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار