معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه از آماده‌سازی مناطق حفاظت‌شده استان برای بازدید مسافران نوروزی خبر داد.

مهمانان نوروزی باید برای ورود به مناطق تحت حفاظت، با محیط بانان هماهنگی کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آذر، ولی زاده   معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: مناطق حفاظت شده، پناهگاه‌های حیات وحش، پارک‌های ملی و سایر مکان‌های تحت اختیار محیط زیست استان آماده پذیرش مهمانان نوروزی شده‌اند.

وی افزود: مردم باید قبل از ورود به مناطق حفاظت شده هماهنگی لازم را با محیط بان به عمل آورند و با رعایت اصول حفظ محیط زیست، از برپایی آتش پرهیز کنند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه خواستار انجام هماهنگی با مدیران ادارات تابعه شهرستان جهت ورود به مناطق شکار ممنوع شد و گفت: در مجموع مهمانان نوروزی باید برای ورود به مناطق تحت حفاظت، با محیط بانان، سرمحیط بانان و رؤسای ادارات تابعه هماهنگی کنند.

وی منطقه شکار ممنوع زله زرد و قراویز، منطقه حفاظت شده بیستون و بوزین و مرخیل و پناهگاه حیات وحش بیستون را از مناطق با بیشترین گردشگر اعلام کرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

پناهگاه‌های حیات وحش آماده پذیرایی مسافران نوروزی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.