اقشار مختلف مردم هریس در آستانه سال نو، با سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، قلب و روحشان را با نام و یاد شهدا معطر و متبرک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس گفت:۱۳۰ خواهر و برادر بسیجی از پایگاه‌های بسیج محلات این شهرستان، با ۳ دستگاه اتوبوس راهی جنوب کشور شدند و در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، طلائیه، هویزه و فتح المبین دیدن می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس با بیان این که روایت و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم از جمله برنامه‌های شاخص این سفر است، افزود: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن اسلامی، الگو برداری جوانان و نوجوانان از این رشادت ها، بهره مندی از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس آن هم با سلاح بصیرت و خودباوری برای مقابله با مستکبران به سرکردگی آمریکا از دیگر اهداف عزیمت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است.

به گفته وی، حال و هوا و فضای معنوی حاکم بر مناطق عملیاتی کشور، موجب شده است همگان به خصوص جوانان برای عزیمت به این مناطق داوطلب شده و برای چندمین بار به مناطق عملیاتی کشور مشرف شوند، با این حال استقبال مردم و جوانان در آستانه سال نو، بیش از هر زمان دیگری است.

 

انتهای پیام/ش

۱۳۰ خواهر و برادر بسیجی از پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان هریس به مناطق عملیاتی اعزام شدند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
منم امسال حتما ميرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
مناطق عملياتي فضاي خيلي عالي داره ادمو منقلب ميکنه
Iran (Islamic Republic of)
عطيه
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
انشاله قسمت ما هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
اقاهریس ومهربان چراباهم جورنیستن؟