فرمانده انتظامی جویبار از کشف ۴ کیلوگرم حشیش از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با عاملان و سوداگران مرگ در شهرستان جویبار به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات موفق به شناسایی یکی از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ درویشی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۴ کیلو حشیش در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و افزود: متهم و دو همدست دیگر وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی، نزاع‌های خانوادگی است ودر پسِ شادی کاذبی که تحت تأثیر مصرف دارو‌های روانگردان به دست می‌آید، دنیایی از غم و اندوه نهفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار به خانواده ها، توصیه کرد: ضمن مراقبت صحیح از فرزندان خود آنان را از عواقب سوء مصرف مواد مخدر آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

 

۴ کیلو مواد مخدر در جویبار کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.