مجری برگزاری مسابقات موشک های آبی گفت: این برنامه برای اولین در شرق اصفهان و در دبیرستان شهید رجایی شهر تودشک برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید علیخانی مجری برگزاری مسابقات موشک های آبی گفت:سنجش توانمندی‌های علمی دانش آموزان، کشف استعدادها، کاربردی کردن علوم و تقویت روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان از اصلی‌ترین اهداف این رقابت است.

 
وی با اشاره به جزئیات این طرح بیان نمود:موشک‌های آبی با استفاده از بطری‌های پلاستیکی ساخته شده و با استفاده از آب و فشار هوا پرتاب می‌شوند و دانش آموزان آنچه در کتاب فیزیک در مبحث فشار و کاربرد قوانین نیوتن آموخته اند در ساخت موشک به کار گرفته اند.
 
علیخانی در ادامه افزود:اولین دوره از مسابقه‌های موشک‌های آبی با حضور ۱۷ تیم از دبیرستان پسرانه شهیدرجایی، دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا تودشک و دبیرستان شبانه روزی حافظ کوهپایه برگزار شد.
در این رقابت یک روزه ۲۹ دانش آموز حضورداشتند و موشک‌های ذوالفقار، هما و قاهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
اولین دوره مسابقات دانش آموزی پرتاب موشک‌های آبی ۲۱ اسفند ماه با حضور سعید صدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهپایه، معاون آموزشی، دبیران و مدیران فرهنگی در دبیرستان شهید رجایی تودشک برگزار شد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری مسابقات موشک های آبی درشرق اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.