­دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از نانسی پلوسی به دلیل آن که او را حتی شایسته استیضاح ندانست، تشکر کرد!

تشکر سوال‌برانگیز ترامپ از رئیس مجلس نمایندگان آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «از بیانیه نانسی پلوسی در مخالفت با استیضاح قدردانی می‌کنم، اما همه باید این واقعیت کوچک را به یاد داشته باشند که من هرگز مرتکب اشتباهی نشدم، اوضاع اقتصاد و (مقابله با) بیکاری بهتر از هر زمان دیگر است، وضع ارتش و کهنه سربازان فوق العاده است و بسیاری موفقیت‌های دیگر! چگونه می‌خواهید مردی را استیضاح کنید که از نظر خیلی ها، رئیس جمهوری با موفق‌ترین دو سال نخست فعالیت در تاریخ بوده است، بالاخص زمانیکه او مرتکب اشتباهی نشده و استیضاح برای جرایم سنگین و بزهکاری است؟»

او در پیامی دیگر به تصمیم فرماندار کالیفرنیا برای جلوگیری از مجازات اعدام ۷۳۷ نفر اعتراض کرد و نوشت: «فرماندار کالیفرنیا با سرپیچی از (نظر) رأی دهندگان، همه مجازات‌های اعدام ۷۳۷ قاتل سنگدل را متوقف خواهد کرد. دوستان و خانواده‌های قربانیانی که همواره فراموش می‌شوند، چندان ذوق زده نیستند. من نیز همین طور!»

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی در پاسخ به سوالی در مورد درخواست‌های رو به افزایش اعضای حزب دموکرات برای استیضاح ترامپ، گفت: «من با استیضاح موافق نیستم. من مدتی است که دارم به این موضوع فکر می‌کنم. استیضاح آنقدر در کشور تفرقه‌انگیز است که جز در صورتی که مسئله‌ای کاملا متقاعدکننده، فراگیر و دوحزبی وجود داشته باشد، نباید این مسیر را دنبال کنیم، چون باعث تفرقه در کشور می‌شود؛ و او (ترامپ) ارزش این کار را ندارد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار