سرپرست هیئت تکواندو اصفهان گفت:موضوع ثبت نام بازنشستگان در انتخابات هیئت‌های ورزشی هنوز هم محل ابهام است و مشخص نیست چه تصمیمی در این زمینه گرفته شود.

حسین کفعمی رییس هیئت تکواندو استان اصفهان درباره دلیل  برگزار نشدن انتخابات این هیئت در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:همه چیز آماده بود تا انتخابات هیئت تکواندو اصفهان به موقع انجام شود، مقدمات این کار هم انجام شده بود و کاندیدا‌ها هم ثبت نام کرده بودند، اما به دلیل صحبت‌های آقای داورزنی مبنی بر اینکه بازنشستگان هم می‌توانند در انتخابات هیئت‌ها شرکت کنند، فعلا انتخاباتی از این دست در کل کشور متوقف شده و هنوز هم وضعیت ثبت نام افراد بازنشسته مشخص نیست.

وی در واکنش به احتمال ثبت نام خود در انتخابات آتی این هیئیت بیان کرد: هنوز به جمع بندی درباره این موضوع نرسیدم و تصمیم قطعی راجع به این موضوع نگرفتم، اما همیشه برای تحویل دادن این پست به یک جوان شایسته و کار بلد آماده هستم و امیدوارم هرچه به صلاح تکواندو اصفهان است رقم بخورد.

وی در تمجید از عملکرد تکواندوکاران اصفهانی اظهار کرد: در تورنمت‌های کیش تکواندوکاران اصفهانی در رده‌های نوجوانان و بزرگسالان عملکرد قابل قبولی داشتند و به نشان‌های طلا و نقره مسابقات هم دست یافتند، همچنین در بخش داوران هم  اصفهانی‌ها  در این مسابقات حضورداشتند و قضاوت‌های خوبی انجام دادند به ویژه حقیقی رئیس کمیته داوران اصفهان که به عنوان بهترین داور مسابقات هم انتخاب شد.

وی در پایان افزود: تکواندو اصفهان با زحمات مربیان و برنامه ریزی‌های بجا سال خوبی را در سطح آسیا و جهان گذراند، اما به این قانع نمی‌شویم و می‌خواهیم سال آینده بهتر کار کنیم.


بیشتر بخوانید: ۲۷ اسفندماه تکلیف ۳ وزن باقی مانده تیم ملی تکواندو مشخص می‌شود



انتهای پیام/

 

بلاتکلیفی در انتخابات هیئت‌های تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار