مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پرونده مسکن مهر در استان تا پاییز سال آینده بسته خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جمع خبرنگاران گفت: در استان بالغ بر هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که پرونده آن‌ها تا پاییز سال آینده بسته می‌شود.

حق لطفی افزود: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بخش بنیاد مسکن و در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تعریف شده که تهیه زمین آن برعهده ادارات کل راه و شهرسازی است.

وی اضافه کرد: سهم استان قزوین در این بخش سه تا پنج هزار واحد مسکونی است.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان، هزار و ۳۰۰ هکتار بافت فرسوده در استان وجود دارد که ۵۴۰ هکتار آن مربوط به شهر قزوین است.

حق لطفی افزود: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بخش بافت‌های فرسوده و بازآفرینی گنجانده شده است که تامین زمین و منابع بانکی آن با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و حوزه معاونت معماری و شهرسازی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی گفت: ۲ هزار و ۱۴۴ فقره تسهیلات ساخت بافت فرسوده از محل تبصره ۱۶ پرداخت شده است و سال آینده نیز به همین میزان پرداخت خواهد شد.

وی گفت: عملیات احداث و نگهداری از راه‌های روستایی از سال آینده به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سپرده می‌شود و همچنین ساخت راه‌های اصلی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها برعهده شرکت ساخت و توسعه راه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پرداخت ۲ هزار و ۱۴۴ فقره تسهیلات ساخت بافت فرسوده در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار