رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از توزیع ۱۴۵ تن گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: هیچ نگرانی برای تامین گوشت قرمز وجود ندارد.

۱۴۵ تن گوشت قرمز در استان یزد ذخیره شد/ نگرانی برای تامین گوشت قرمز نداریممحمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با توجه به اینکه در آستانه‌ی سال جدید قرار داریم تمهیدات ویژه‌ای جهت کنترل بازار و تهیه مایحتاج شهروندان اندیشیده شده است به طوریکه در چند روز آینده ۱۴۵ تن گوشت در بازار توزیع خواهد شد و هیچ نگرانی برای تامین گوشت قرمز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه میوه شب عید وجود ندارد، افزود: در حال حاضر ۹۰۰ تن پرتقال و ۵۴۲ تن سیب درختی در سردخانه‌ها ذخیره شده است و به زودی در بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار تن شکر در بازار توزیع شده است، ادامه داد: طی چند روز باقی مانده به نوروز نیز پنج هزار تن شکر تنظیم بازار بین صنوف و خانوار‌ها عرضه خواهد شد.

وی گفت: طی دو ماه گذشته ۴۲۰ تن انواع گوشت گرم و منجمد مرغ تنظیم بازار در سراسر استان توزیع شده است.

علمدار یزدی افزود: از ابتدای تیرماه سالجاری تاکنون بیش از هزار تن انواع گوشت قرمز اعم از گوشت گوساله و گوسفند به صورت گرم و منجمد در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ی

 هیچ کمبودی در تامین کالا‌های اساسی شب عید وجود ندارد

برچسب ها: بازار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.