معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما از ظرفیت فدراسیون جهانی هم استفاده می‌کنیم و نمی‌گذاریم حقی از ما ضایع شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در جمع خبرنگاران درخصوص حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در کلاسی که نماینده رژیم صهونیستی هم در آن حضور داشته گفت: حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در کلاسی که نماینده رژیم صهونیستی هم بوده، با نگاهی که به رژیم اشغالگر داریم تفاوت دارد.

وی افزود: اینکه در سمینار علمی و مجامع رشته ورزشی شرکت کنیم رویایی و مبارزه مستقیم نیست.

داورزنی گفت: در هیچ زمانی این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم و زمانی که مبارزه‌ای صورت گیرد یک طرف پرچم ایران و طرف دیگر پرچم رژیم صهونیستی باشد با آن مخالف هستیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:زمانی که در سمینار‌ها و سمپوزیم‌ها کشور‌های مختلف هستند اینکه ما حضور نماینده خودمان را سلب کنیم منطقی نیست.

وی تصریح کرد: ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما از ظرفیت فدراسیون جهانی هم استفاده می‌کنیم و نمی‌گذاریم حقی از ما ضایع شود.

داورزنی در مورد انتخابات فدراسیون ها گفت: تلاش کردیم تکلیف ۸ - ۷ فدراسیون را تعیین کنیم. در این چند مجمع که برگزار کردیم شاهد نمایش خوب از دموکراسی بودیم. ذهنیتی در خیلی از دوستان بود که مجامع مهندسی شده و رئیس از قبل تشخص شده است، اما چنین چیزی نبود و مجمع به این بلوغ رسیده که به کدام برنامه رأی دهند.

وی ادامه داد: تشخیص مجمع بر این بود که با گودرزی بهتر می‌توانند به اهداف خود برسند و البته به این معنی نیست بقیه کاندیدا‌ها توانایی ندارند. الان انتخابات تمام شد و باید از ظرفیت بقیه کاندیدا‌ها نیز استفاده شود.

داورزنی در مورد اینکه نامزد‌ها با اعضای مجمع صحبت می‌کردند به چه کسی رأی بدهد، گفت: این مسئله خلاف قانون نیست. کاندیدا‌هایی که در دور نخست رأی نیاوردند به اعضای مجمع می‌گفتند به چه کسی رأی بدهند خلاف قانون نیست البته بلوغ مجمع بالاتر از این حرف‌ها است.


بیشتر بخوانید: گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه شد


انتهای پیام/

 

برگزاری مجمع انتخابی ورزش های سه گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار