دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در جلسه اخیر شورا به شرایط جذب دانشجو معلمان در آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای شد.

دولتیاری / بررسی جذب روند دانشجو معلمان در آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان، مشاوران و مدیران کل استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شد و آیین‌نامه شرایط پذیرش دانشجو معلمان در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معلم؛ اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت

نوید ادهم ادامه داد: این موضوع در کمیسیون و صحن علنی شورای مطرح شده است و اعضا با دقت بسیار این موضوع را بررسی می‌کنند چرا که اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت معلم است و بهترین ساز و کار برای تربیت معلم را باید در نظر بگیریم.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: ضوابط این موضوع باید از سوی ارگان‌های مختلف همسو شود و با دستگاه‌های مربوطه وارد مذاکره شویم تا مبنای ورود دانشجو معلم به سیستم آموزش و پرورش مشخص شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اولین اولویت جذب معلم باید مدارج عالی تحصیلاتی باشه اونم با معدل الف، نه اینکه کسیکه دیپلم گرفته بشه معلم و بعدش درس نخونه بگه معلم شدم رفته دیگه چرا زحمت بیخود بکشم !!
آخرین اخبار