مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برنامه ریزی و سیاست گذاری جهت توسعه توانمندی روستاییان در استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اولین جلسه هماهنگی تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل افزود: برنامه ریزی و سیاست گذاری جهت توسعه مهارت‌ها و توانمندی روستاییان به منظور افزایش مشارکت‌های محلی و بهبود فعالیت‌های اجتماعی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه روستایی در حوادث با بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مدیریت‌های بومی در مواقع عادی و زمان وقوع حوادث، تقویت مشارکت‌های مردمی در پروژه داوطلبی جمعیت هلال احمر، افزایش تعامل بین دستگاهی در جهت مدیریت مشارکت‌های مردمی، اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی و مشارکت در امور عام المنفعه و مواردی از این دست از اهداف این تفاهمنامه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تعهدات مشترک در این تفاهمنامه تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی خانه‌های هلال با مشارکت دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی روستا، همکاری در ایجاد پروژه‌های داوطلبی مشترک در حوزه وظائف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و معرفی چهره‌های شاخص و اثرگذار داوطلب روستایی از تعهدات مشترک این دو سازمان بوده است.

معبودی ادامه داد: به منظور هماهنگی و نظارت بر اجرای مفاد این تفاهمنامه، کارگروه استانی با عضویت مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری و جمعیت هلال احمر استان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

توسعه مهارت‌ها و توانمندی روستاییان در اردبیل

 

برچسب ها: هلال احمر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.