فرماندار فیروزکوه گفت: امسال اولین دوره جشنواره آیین‌های نوروزی را در شهرستان فیروزکوه از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین برگزار خواهیم کرد.

فیروزکوه در ایام نوروز میزبان گردشگران خواهد بودمهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه بحث نوروز و گردشگری در پیش رو است گفت: دو هفته است که ستاد سفر‌های نوروزی در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده و کارگروه‌های ۱۴ گانه آن شروع به کار کرده  و تدارکات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی و زیباسازی شهر فیروزکوه برای مسافران در حال انجام  است.

وی در ادامه گفت: امسال اولین دوره جشنواره آیین‌های نوروزی را در شهرستان فیروزکوه از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین برگزار خواهیم کرد و اختتامیه این جشنواره با حضور شخصیت‌های استانی و ملی برگزار خواهد شد.

یوسفی جمارانی با اشاره به موضوع زیست گردی و توسعه روستایی افزود: ۵ روستا به عنوان هدف گردشگری با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گرشگری انتخاب و آماده شدند، اما امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام روستا‌های فیروزکوه آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی خواهند بود.
 
 فرماندار فیروزکوه با اشاره به برگزاری همایش فرمانداران کل کشور گفت: این همایش سالانه،  در حوزه‌های مختلف تخصصی و  با حضور معاونان وزارت کشور انجام می‌شود. این همایش‌ با تشکیل کارگروه‌هایی برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌ها برگزار شده و نتایج این کارگروه‌ها برای سال آینده به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار