فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری سارقان مسلح احشام دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح احشام در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند باتوجه به گزارش های  مردمی مبنی بر اینکه تعدادی افراد مسلح با خودرو پژو در اطراف روستای نهاوند به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند، افزود: دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه ۴ نفر، از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه‌های خروجی، ایست‌های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی، خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری شدند و به سمت مامورین تیراندازی می‌کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت ۲ نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه‌های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی انتقال می‌یابد.

ساکی بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ب

سارقان مسلح احشام در دام پلیس افتادند

برچسب ها: سرقت ، نیرو انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.