جشن تکلیف افزون بر ۴۰۰ دانش آموز دختر مدارس خاش سیستان و بلوچستان در گرامیداشت ماه مبارک رجب و در آستانه پایان سال روز سه شنبه برگزار شد.

جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر در خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در این آئین دانش آموزان ۹ مدرسه ابتدائی شهرستان خاش رسیدن به سن تکلیف و انجام عبادت خود را جشن گرفتند.

دانش آموزان خاش با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اقامه نماز، آمادگی خود را برای انجام فرائض و احکام دینی اعلام کردند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: انجام عبادت و تکلیف از دستورات مهم دینی بوده که فرزندان عزیز در جامعه اسلامی باید از بزرگتر‌های خود یادبگیرند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی بکار گیرند.

مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش هم بیان کرد: دین مبین اسلام، دین رحمت و خیرخواهی و دین محبت و گذشت و ایثار است و همه اقشار جامعه اعم از بزرگ و کوچک باید به مبانی آن پایبند باشند.

خالد کرد مدیر آموزش و پرورش خاش نیز اظهار داشت: برپائی مراسم جشن تکلیف با هدف آماده کردن دانش آموزان برای انجام وظایف شرعی و دینی و نیز اجرای دستورات دینی و قرآنی و مانوس شدن با قرآن و نماز و احترام گذاشتن به پدر و مادر و بزرگتر‌ها و حفظ حجاب و عفاف صورت می‌پذیرد و خوشحال هستیم در تربیت صحیح اسلامی فرزندان مسلمانان سهم داریم.

انتهای پیام/ع

جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر در خاش برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار