معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نیرو‌های بخش سلامت باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را دو چندان سرلوحه امور قرار دهند.

نیروهای بخش سلامت بیشتر به ورزش اهمیت دهندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت:به ورزش نباید به چشم هزینه نگریست و بلکه سرمایه گذاری است که در اقتصاد سلامت نقش بسزایی دارد.
 
وی بیان کرد :دانشگاه علوم پزشکی از جمله ارگان‌هایی است که بیشترین نیروی انسانی را داشته و خدمات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.
 
 غلامی گفت: نیرو‌های بخش سلامت در طول خدمت با توجه به نوع خدمات و فشار و استرس کاری که ویژه فعالیت در این حوزه است باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را دو چندان سرلوحه امور قرار دهند.
 
وی ادامه داد: ورزش علاوه بر فوایدی که برای فرد دارد آسیب‌های مختلف را در جامعه کم خواهد کرد و بسیاری از مشکلات از دریچه ورزش قابل پیشگیری است.
 
وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی تمام عزم خود را در راستای گسترش و ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان دانشجویان و کارکنان جزم کرده است و امیدواریم با همت همگان شاهد ارتقاء فرهنگ ورزش در جامعه باشیم.
 
بهروش مسئول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی افزود:سال ۹۷ سال پر فروغی برای ورزش دانشگاه بود و موفق شدیم مقام‌های خوبی در سطح کشور و استان کسب کنیم.
 
وی گفت:در مسابقات دهه فجر ۱۱۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند که این تعداد شرکت کننده در نوع خود بی سابقه بوده و در حد یک المپیاد ورزشی است.
 
وی افزود:کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان سلامت جامعه باید خود سالم و تندرست باشند تا بتوانند در جهت سلامت جامعه کوشا باشند.

 

انتهای  پیام/ز

 


 کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان سلامت جامعه باید خود سالم و تندرست باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.