فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره ره آورد سرزمین نور یکی از بخش های موثر و مردمی راهیان نور است.

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مراسم تجلیل از برگزیدگان و نفرات سوم و قابل تقدیر این دوره از جشنواره که در اردوگاه فرهنگی_تربیتی شهیده مریم فرهانیان برگزار شد، در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:برگزاری جشنواره‌های استانی ره آورد سرزمین نور اثرگذاری زیادی بر رشد و گسترش این جشنواره دارد و امسال ۷ استان به صورت استانی، جشنواره ره آورد سرزمین نور را برگزار نمودند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، یک گنج است و راهیان نور یک فناوری موثر برای استخراج از این گنجینه است و جشنواره ره آورد سرزمین نور نیز یکی از بخش‌های موثر و مردمی راهیان نور است که نشان دهنده اثرگذاری سفر جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: تلاش شده است که آثار منتخبین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در دوره‌ها و رشته‌های مختلف به چاپ برسد تا در اختیار مخاطبان و علاقمندان به اردو‌های راهیان نور و دفاع مقدس قرار بگیرد و یقینا تکثیر چنین آثاری جزو اولویت ماست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های استانی ره آورد سرزمین نور اثرگذاری زیادی بر رشد و گسترش این جشنواره دارد، افزود: امسال ۷ استان به صورت استانی، جشنواره ره آورد سرزمین نور را برگزار نمودند و یقینا حضور مسئولان و زائران راهیان نور هر استان در این جشنواره استانی، اثرگذاری و انگیزه بخشی زیادی در تولید آثار ادبی و هنری بیشتری توسط زائران راهیان نور دارد.

وی گفت: باید فرهنگ سازی شود که زائران راهیان نور بعد از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، دیده‌ها و شنیده‌های خودشان را در قالب‌های ادبی و هنری پیاده سازی کنند و به جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال نمایند و این گونه، همه ساله شاهد رشد این جشنواره خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشنواره های استانی ره آورد سرزمین نور

برچسب ها: جشنواره ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.