نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک، مدرن و آفرود، چهل و نهمین عنوان و آخرین نمایشگاهی خواهد بود که طی سال ۹۷ در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که روز‌های ۲۳ تا ۲۷ اسفندماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، خودرو‌های کلاسیک، خودرو‌های آفرود و خودرو‌های مدرن، هوشمند و اسپرت روز دنیا را در معرض بازدید عموم مردم قرار خواهد داد.
نمایش خودرو‌های کلاسیک نظیر فورد، دوج، بی ام و، بنز و خودرو‌های امریکایی تنها بخشی از این نمایشگاه خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب مردم روبرو شود. در این بخش، لامبورگینی دست‌ساز نیز به نمایش درمی‌آید که پیش از این در هیچ نمایشگاهی حضور نداشته است.
نمایش خودرو‌های مدرن شرکت‌های بزرگ خودرویی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود. در این بخش، مدل‌های جدید شرکت‌های خودروساز مانند بنز، بی ام و، شورولت و فورد به نمایش درمی‌آیند.

 
در کنار تمامی برند‌های مطرح خودرویی، خودرو‌هایی از برند‌های معروف جهان نظیر فورد، پورشه، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی، نیسان، کامارو، کوروت و چلنجر نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا مردم و علاقه‌مندان با جدیدترین مدل‌های خودرو در جهان آشنا شوند.
 
بخش دیگری از این نمایشگاه به نمایش خودرو‌های آفرود اختصاص دارد. خودرو‌های آفرود، خودرو‌های شاسی بلند دو دیفرانسیلی هستند که توانایی رانندگی در مسیر‌های ناهموار محیط‌های سخت و خشن طبیعت را دارند و چگونگی گذر از جاده‌های صعب‌العبور را به چالش می‌کشند. در سیستم تعلیق اکثر این خودرو‌ها از فنربندی و کمک فنر‌های مغناطیسی و خاص استفاده شده، ولی سطح فنی خودرو و مهارت مناسب راننده هر دو با هم عامل تأثیرگذار در چگونگی عملکرد خودرو است.
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز‌های ۲۳ تا ۲۷ اسفندماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م


برپایی نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک، مدرن و آفرود در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.