با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شد.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد آغاز شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن صالحی نیا مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین این مراسم،  گفت: با راه اندازی این ناحیه صنعتی در آینده ای نزدیک، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه را دارند به خصوص مردم بومی منطقه، فراهم خواهد شد و نیز اشتغال جوانان این منطقه بیشتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم ما در ایجاد شهرک‌هاو نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن انجام شده زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرستان سبزوار به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد سرمایه گذاران فراوانی برای احداث واحد صنعتی در این منطقه اعلام آمادگی کردند و ما باید با تمام توان با تجهیز زیرساخت و تمهیدات لازم از آنها حمایت تا بخش خصوصی حضور مطلوبی را داشته باشد و رونق اقتصادی شهرستان بیش از پیش شود.

صالحی نیا  افزود : برای احداث این ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن پس از مطالعات دقیق انجام شده و از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف بررسی و اقدامات آن صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی دولت، حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته بوده که خوشبختانه با پیش بینی استقرار 72 طرح صنعتی و اشتغال 1500 نفر، این امر محقق شده و ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ح

شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.