مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۰ درصدی نرخ حمل و نقل مسافری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه سطح ارتقاء خدمات سفر‌های نوروزی سخن می‌گفت: افزود: نرخ‌های حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند به میزان ۲۰ درصد بابت جبران یک سر خالی بودن ناوگان و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران افزایش می‌یابد.

وی به فعالیت ۵۹ شرکت حمل و نقل، شعبه و نمایندگی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را در استان اردبیل جابجا خواهند کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته ۱۱۳ هزار نفر مسافر جابجا شد اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری نیز یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مسافر توسط ۲۶۰ هزار سرویس به مناطق مختلف جابجا شده است.

رحمتی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعنوان متولی بیشترین سهم از حمل و نقل مسافری در کشور همه ساله با شروع سال جدید و سفر‌های نوروزی به منظور برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای تسهیل در جابجایی مسافران و افزایش ایمنی و ارتقاء سطح خدمات ارائه در جاده‌های کشور اقداماتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد که در این راستا به منظور ایجاد هماهنگی و تدارکات لازم و فراهم آوردن امکانات لازم و استفاده از ظرفیت ناوگان عمومی شرکت‌ها و رانندگان در زمینه پوشش بهینه خدمات به استفاده کنندگان از راه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را ابلاغ می‌کند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی‌های لازم بین بخشی و فرابخشی در حمل و نقل با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در جابجایی هموطنان عزیز عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در راستای اجرایی کردن سیاست‌های حمل و نقل فراهم آوردن سفری ایمن، سریع، آسان و همراه با آرامش جلسه سطح ارتقاء خدمات سفر‌های نوروزی استان با حضور جانشین رئیس پلیس راه استان اردبیل، انجمن‌های شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان، بخش حمل و نقل مسافر به همراه مدیران شرکت‌های حمل و نقل و مدیران فنی شرکت‌ها در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برگزار و آخرین هماهنگی در جهت خدمت به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۵۹ شرکت حمل و نقل، شعبه و نمایندگی در استان اردبیل

برچسب ها: حمل و نقل ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.