افتتاح چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان مرکزی در اراک

چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان مرکزی در اراک به بهره برداری رسید.

افتتاح چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان مرکزی در اراکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در مراسمی پایگاه خدمات اجتماعی سعادت اراک  به بهره برداری رسید؛ این پایگاه چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی در استان مرکزی است که در منطقه قنات ناصری اراک افتتاح شد.

علیمددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در حاشیه افتتاح این پایگاه  در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: توسعه و تجهیز پایگاه‌های خدمات اجتماعی از سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی است.

علیمددی افزود: افزایش مشارکت‌های عمومی، اعتمادسازی و حساسیت نسبت به مسائل و مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجتماعی را از اهداف افتتاح این پایگاه است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح این پایگاه بتوانیم نیاز‌های جامعه هدف را شناسایی و در جهت توانمندسازی آنان و رفع مسائل و مشکلات موجود در منطقه گام‌های موثری برداریم.

پایگاه‌های خدمات اجتماعی با هدف توانمند سازی ساکنین سکونتگا ه.‌های غیر رسمی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق، فراهم کردن زمینه مشارکت مردم و سازمان ها‌ی غیر دولتی ایجاد شده اند تا افراد در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی و افرادی که به نوعی با بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی رو به رو شده اند را یاری کنند.

این پایگاه‌ها شامل حداقل یک مددکار اجتماعی و یک روانشناس است که با توجه به نوع و میزان مداخلات و بر حسب نیاز تعداد نیرو‌های تخصصی می‌تواند افزایش یابد.

انتهای پیام / ج

بهره برداری از چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان مرکزی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.