مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: امسال طرح آرامش بهاری در ۲۰ بقعه متبرکه استان اردبیل با قوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه براساس وظیفه ذاتی که دارد به دنبال ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) است و در همین راستا طبق منویات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند امامزادگان  باید به  قطب فرهنگی تبدیل شوند، یکی از برنامه‌های خوبی که پیش از این در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تعریف شده، طرح آرامش بهاری است.

وی افزود: مهمترین هدف از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان فراهم کردن شرایط بهتر برای حضور مردم استان و گردشگران در این مکان‌های مذهبی و فرهنگی در ایام عید نوروز است که تلاش می‌کنیم شاهد جلب رضایتمندی گردشگران از اجرای این طرح باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: طرح آرامش بهاری پرقوت‌تر از گذشته باید اجرا شود که برنامه‌ریزی شده این طرح امسال در 20 بقعه متبرکه در استان اردبیل اجرا شود.

ستوده تصریح کرد: تعداد هفت بقعه در شهرستان اردبیل، چهار بقعه در شهرستان خلخال ،6 بقعه در شهرستان مشگین‌شهر  و سه بقعه در شهرستان گرمی  به صورت گسترده در این ایام پذیرای میهمانان نوروزی از جای جای استان و کشور هستند.

وی گفت: امامزاده سیدصدرالدین(ع) نیز پذیرای زائرین و میهمانان از کشور جمهوری آذربایجان خواهد بود که اجرای این طرح از 28 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال آینده در بقاع متبرکه ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد:  بقعه امامزاده سیدصدرالدین(ع)در شهرستان اردبیل، امامزاده سیداحمد، سیدصفی الدین و ام کلثوم(س) در خلخال، امامزاده سیدسلیمان(ع) در مشگین‌شهر و  امامزاده سیدمحمدبن حنفیه قلعه برزند در گرمی با اجرای  برنامه‌های فرهنگی مذهبی  در لحظه تحویل سال نو پذیرای زائران و مسافران خواهند بود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح آرامش بهاری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.