سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای جوانگرایی و نتایج خوب در آینده، تیم ملی امید راهی مسابقات جام جهانی کشتی می‌شود.

محمدی: تیم ملی امید کشتی به جام جهانی اعزام می شود/علی دایی اسطوره ورزش کشورمان استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلام محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا هستیم که در اردیبهشت ماه در چین برگزار می شود.  تیم ملی امید نیز تا چند روز آتی به جام جهانی در رده سنی برزرگسالان اعزام می شود. ما تصمیم گرفته ایم در جام جهانی بزرگسالان از تیم ملی امید به خاطر آینده سازی استفاده کنیم. اگر بخواهیم در آینده نتیجه های خوب کسب کنیم باید به جوان گرایی روی بیاوریم. کمیل قاسمی و جواد ابراهیمی و...  ملی پوشان بزرگسالان در کنار تیم ملی امید حضور دارند. هدف ما مسابقات جهانی و المپیک است. مسابقات جهانی بر روی رنکینگ بازیکنان تاثیری نمی گذارد.

او گفت: بسیار  خوشحالم که علی دایی افتخار داد و سر تمرین تیم ملی کشتی حضور پیدا کرد. ارتباط من با اهالی فوتبال به خصوص علی دایی خوب است. دایی  جزو اسطوره های ورزش کشورمان است و با این حرکت نشان داد که همدلی در ورزش ایران وجود دارد. این گونه رفتار ها در ورزش ایران بسیار کم است و باید بیشتر شود.

محمدی درباره دربی فوتبال اظهار کرد: ۱۰ فرودین ماه دربی برگزار می شود و تصور من این است که شاهد بازی خوبی خواهیم بود. اکنون از لحاظ فنی شرایط استقلال بسیار خوب شده است. البته نتیجه را پیش بینی نمی کنم تا من را به طرفداری از تیمی منتسب نکنند. امیدوارم مردم از تماشای یک  بازی  خوب لذت ببرند و بازی دارای گل باشد.

او درباره کی روش در ایران عنوان کرد: فکر می کنم  حضور کی روش در ایران مثبت بود و حتما انتقادات نسبت به او درست بوده است  اما او به فوتبال ایران کمک کرد.

او درباره حضور دوباره رضا یزدانی در کشتی گفت:  این بازیکن سرمایه ی ورزش ایران است و یزدانی می توانست بیشتر از ۱۰ مدال برای کشتی بدست بیاورد. این بازیکن باز هم می تواند کشتی بگیرد. یزدانی می تواند رکوردار المپیک باشد. در کنار این بازیکن بازیکنان جوان را نیز قرار می دهیم. امیدوارم امسال در وزن ۵۶ کیلوگرم بتوانیم کشتی گیر آمریکا را مغلوب کنیم.


بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه فنی تیم‌های ملی کشتی در سه ماه نخست سال ۹۸

حضور علی دایی در جمع کشتی گیران

معرفی آزاد و فرنگی کاران امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره آخرین وضعیت کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار