با گذشت چند روز از برگزاری دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس، بحث و جدل پیرامون داوری این بازی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بازی جذاب و هجومی نساجی و پرسپولیس که جمعه ١٧ اسفند در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد، جار و جنجال داوری فراوانی به همراه داشت هرچند که قاضی این میدان علیرضا فغانی داور درجه یک کشور بود.
پرسپولیسی‌ها و مشخصا برانکو در مصاحبه‌های مختلف علیه داوری این بازی انتقاد کردند و داور را عامل اصلی از بین رفتن دو امتیاز خود دانستند.
مسعود مرادی کارشناس داوری در برنامه نود دو شنبه شب فقط برخورد توپ به دست گولیسیانی در نیمه اول را پنالتی تشخیص داد و مدافع را مستحق کارت قرمز دانست و در بقیه موارد تصمیمات داوری را صحیح دانست.
اما امروز داود رفعتی رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای جداگانه نظرات مسعود مرادی را رد کرد و صراحتا تصمیم داور را صحیح دانست.
وی گفت: تمام صحنه‌های مشکوک بازی چندین و چند بار بررسی شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم نه برخورد توپ به دست مدافع نساجی و نه خطا روی ترابی در نیمه دوم هیچ کدام  پنالتی نبوده است.

جنجال‌های داوری درحالی در هفته‌های منتهی به پایان لیگ برتر به اوج خود رسیده که به نظر می‌رسد نیاز به کمک داور ویدیویی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/آ


جنجال داوری بازی نساجی و پرسپولیس تمامی ندارد

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.