اهالی شهر القنیطره سوریه به منظور محکوم کردن نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای مصادره زمین‌های ساکنان منطقه اشغالی جولان تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی العالم، اهالی شهر القنیطره سوریه برای محکوم کردن نقشه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی با هدف مصادره زمین‌های ساکنان منطقه اشغالی جولان و تصاحب برنامه‌ریزی شده آن، در همبستگی با اهالی این منطقه تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.

صد‌ها تن از اهالی القنیطره با برگزاری تجمعی، خواستار بازپس‌گیری جولان اشغالی شدند و همچنین جنایات و نقشه‌های رژیم اشغالگر را برای مصادره زمین‌های اهالی جولان از طریق مصوباتی که به مقامات اشغالگر اجازه می‌دهد صد‌ها هکتار از زمین‌های روستا‌های جولان را تصاحب کنند، محکوم کردند.

تجمع اعتراض‌آميز در القنيطره براي محکوم کردن نقشه صهیونیست‌ها علیه جولان + تصاویر

حضور چشمگیر اهالی القنیطره در این تجمع از هر سن و سالی، پیام روشنی را به رژیم اشغالگر رساند، در اینکه با طرح مصادره زمین‌ها مخالف هستند و اینکه استان القنیطره نقش واقعی خود را در مقاومت در برابر اشغالگران باز پس گرفت و هسته اولیه برای آزادسازی جولان اشغالی خواهد بود.

تجمع اعتراض‌آميز در القنيطره براي محکوم کردن نقشه صهیونیست‌ها علیه جولان + تصاویر

تظاهرکنندگان همچنین بر اهمیت باز کردن گذرگاهی بین جولان اشغالی و همچنین راه‌های ارتباطی بین آنان، خصوصا پس از تدابیر زورگویانه اشغالگران، تأکید کردند.

شایان ذکر است، مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از زمان اشغال جولان، با صد‌ها طرح و نقشه و تدابیر زورگویانه و خصمانه، اقدام به غارت منابع طبیعی و محصولات کشاورزی این منطقه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار