علی سیفی مدیر شبکه رادیو جوان درباره برنامه های نوروزی این شبکه و مجریان تحویل سال رادیو جوان توضیحاتی را رائه داد.

برنامه «ایستگاه بهار» ویژه برنامه تحویل سال شبکه رادیو جوان است/ به دنبال سلبریتی ها نیستیمعلی سیفی مدیر شبکه رادیو جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: رادیو جوان طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از اول اسفندماه به استقبال نوروز رفته است. برنامه‌های پر مخاطب رادیو جوان از اول اسفند تا ۲۵ این ماه به موضوعات سفر‌های داخلی و گردشگری ملی می‌پردارد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های عیدانه رادیو جوان از ۲۵ اسفند آغاز و به مدت ۱۵ روز تا ۱۶ فروردین ادامه دارد. امسال رادیو جوان از مدل MC  استفاده خواهد کرد.

سیفی گفت:برنامه‌های رادیو جوان به شش بخش چهار ساعته تقسیم  خواهد شد. از ۸ صبح  تا ۴ بامداد برنامه‌های زنده خواهیم داشت و از این ساعت تا اول باکس صبحگاهی، تامینی خواهد بود.

مدیر شبکه رادیو جوان با اشاره به اینکه سعی کردیم برنامه‌ها با ریتم تند و جذاب برای مخاطبان تدارک دیده شود، بیان کرد: امسال تلاش کردیم تحول محتوایی برنامه‌های رادیو جوان در فرم جدول پخش شکل بگیرد. از موضوعات تکراری در برنامه‌ها خودداری کرده ایم و امیدوار هستیم تا در سال جدید رادیو جوان یک شبکه شنیدنی تری باشد.

وی بیان کرد: بخش طنز در همه برنامه‌های ویژه نوروز پر رنگ‌تر خواهد شد، اما برنامه‌ اصلی ما در حوزه گروه سرگرمی و تفریحات شبکه برنامه  ۸ صبح تا ۱۲ است که بار اصلی برنامه‌های طنز را بر عهده دارد. طبیعتا نگاه برنامه‌های مختلف چه در حوزه مسابقات و چه در حوزه‌های دیگر تفریحی و طنز خواهد بود.

سیفی همچنین درباره برنامه تحویل سال شبکه رادیو جوان و مجریان آن هم تصریح کرد: برنامه «ایستگاه بهار» ویژه برنامه تحویل سال رادیو جوان است که در یک مدل متفاوتی طراحی شده است. یک لوکیشنی به صورت قطار در ایستگاه‌های مختلف از جمله حرم علی ابن موسی الرضا (ع) توقف خواهد کرد. هر کوپه از این قطار اختصاص به یک بخش و مهمانانش خواهد داشت. ما در برنامه‌های نوروزی از مجریان شناخته شده رادیو جوان استفاده می‌کنیم و به دنبال سلبریتی‌ها نخواهیم رفت.

وی در پایان هم درباره اعیاد پیش رو و برنامه‌های مناسبتی این شبکه افزود: برنامه ریزی ویژه و موضوعی برای این ایام شده است که یک سلسله برنامه‌های پیوسته را بتوانیم به روی آنتن ببریم.

انتهای پیام/

ویژه برنامه های رادیو جوان برای تحویل سال

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۷:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
شبکه رادیو جوان افول کرده
آخرین اخبار