امام جمعه جغتای گفت: بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر در جغتای کلید خورده، اما نیمی از این واحد‌ها با مشکلاتی مواجه است وهنوز به بهره برداری نرسیده است.

توقف مسکن مهر جغتای، به دلیل مشکلات/ بروکراسی اداری مانع بهره برداری از مسکن مهر جغتایبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام موحدی پور امام جمعه جغتای در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در شهرستان جغتای تشکیل شد، گفت: از چند سال قبل عملیات اجرایی بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر در  جغتای کلید خورده است، اما نیمی از این واحد‌ها به بهره برداری رسیده و مابقی با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم هرچه سریعتر برطرف شود.

وی افزود: در بخش شمالی شهر جغتای تعداد زیادی از منازل مسکونی سند ندارند و با وجود دستور وزیر راه و شهرسازی، هنوز این مسئله در نتیجه بروکراسی اداری بلاتکلیف مانده است و درخواست داریم که اقدامات لازم انجام گیرد.

امام جمعه جغتای، یکی از موانع سرمایه گذاری در  جغتای را نبود زمین برای سرمایه گذاری برشمرد وادامه داد: زمین‌های بسیاری در اطراف جغتای وجود دارد، اما در اختیار اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی است و درخواست داریم که برای تسهیل امر سرمایه گذاری، دستور جدی برای واگذاری این اراضی صادر شود.

حجت الاسلام موحدی پور درادامه از پشتکار استاندار خراسان رضوی برای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تشکر کرد و گفت: امیدواریم قدم‌های استاندار خراسان رضوی به جغتای مایه برکت برای توسعه و آبادانی این منطقه باشد و شاهد بهبود وضعیت معیشت و زندگی مردم باشیم.

وی افزود: مثلثی که آقای رزم حسینی ترسیم کرده و با پشتکار به دنبال اجرای آن است، با استقبال خوب همه بخش‌ها مواجه شده و مردم از حضور چنین استاندار پا در رکاب، رزمنده و جهادی در خراسان رضوی خوشحال و خرسند هستند.

امام جمعه جغتای با بیان اینکه اشتیاق سرمایه گذاری در هر منطقه‌ای نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: زمینه برای توسعه همه جانبه فراهم است و همدلی و همزبانی بسیار خوبی در بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

حجت الاسلام موحدی پور گفت: اگر زمانی دولت دچار مشکلات خاصی می‌شود، مردم باید مشکلات را درک کنند به این معنی که اگر احساس کردیم افرادی از آشفتگی بازار سوء استفاده می‌کنند، آن کالا را تحریم کنیم تا بازار تعدیل شود.

انتهای پیام // ف. ک
 

نیمی از واحد های مسکن مهر هنوز به بهره برداری نرسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.