رئیس شورای شهر تهران گفت: برای تعیین و تکلیف بودجه ۹۸ از اعضای شورای شهر خواستیم تا آخرین روز سال در جلسات حضور داشته باشند.

خبرنگار: کاظمی// بودجه 98 از ابتدای سال بعد اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه) برگزار شد، با بیان اینکه چهارشنبه بودجه سال ۹۸ شهرداری را به هیئت تطبیق ارسال کردیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تأکید داریم بودجه ۹۸ از ابتدای سال اجرا شود، به همین منظور از اعضای شورا خواستیم که تا آخرین روز سال در جلسات حضور داشته باشند و تکلیف بودجه شهرداری پس از تأیید هیئت تطبیق و ابلاغ شهرداری مشخص شود.

وی افزود: در صورت نیاز جلسات اضطراری برای بسته شدن بودجه ۹۸ برگزار می‌شود، لذا از اعضا خواستیم که حتی در روز‌های پایانی هم در تهران حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: درخواست هاشمی از شهرداری برای ارسال لایحه بودجه ۹۸ در ماه جاری


گفتنی است؛ هاشمی در آغاز جلسه شورا ریاست حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را بر قوه قضاییه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که اهداف ترسیم شده در حکم وی از سوی مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی افزود: دستگاه قضایی با ۳۰ میلیون پرونده در جریان از فعال‌ترین دستگاه‌هاست و شورای پنجم آمادگی خود را برای تعامل با دستگاه قضا و مبارزه با رانت و فساد و افزایش کارآمدی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار