فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه از اعزام ۱۴ هزار نفر به اردو‌های جهادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در طول سال جاری بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان به اردو‌های جهادی اعزام شده اند و در امر محرویت زدایی فعالیت کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه با اشاره به اقدامات این نهاد در امر محرومیت زدایی افزود:در حال حاضر ۱۰۶ خانه محروم در سطح شهرستان ارومیه احداث می‌شود.

سرهنگ علی نژاد ادامه داد:برای ساخت این خانه‌های محروم، بیش از ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در سال ۹۷، برای بیش از ۲۰۰ نفر تسهیلات، به مبلغ ۲ میلیارد تومان اعطا شده است.

سرهنگ علی‌نژاد، تاکید کرد: تمام اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی و تامین شرایط مناسب برای زندگی مردم مناطق کم‌برخوردار بوده که امیدواریم در آینده و با حمایت‌های مناسب شاهد رشد و شکوفایی در این مناطق باشیم.

این مسئول، تامین جهازیه برای ۱۴ زوج، ۴۳۵ بسته فرهنگی ویژه دانش‌آموزان، یک هزار و ۱۳۰ بسته معیشتی برای مردم مناطق کم‌برخوردار و نیز ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم را از دیگر اقدامات سپاه ارومیه برشمرد و گفت: برخی از این اقدامات با همکاری دستگاه‌های دولتی انجام شده که شاهد عملکرد مناسب در این زمینه‌ها هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در پایان ابراز داشت: مطالبه‌گری، فرهنگسازی و پیشگیری در دستور کار قرارگاه امام جواد(ع) قرار دارد که در قالب طرح کرامت و در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار ارومیه اجرای عملیات می‌کنند.

 

انتهای پیام/ت

اجرای طرح های محرومیت زدایی

برچسب ها: بسیج ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.