وکیل سابق بازیگر زن فیلم‌های مستهجن که با دونالد ترامپ رابطه داشت، پنهان‌کاری شبکه فاکس نیوز درباره این مسئله را تأیید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «کیت دیویدسون» وکیل سابق استورمی دنیلز، بازیگر زن فیلم‌های مستهجن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با او رابطه داشت روز گذشته (دوشنبه) در گفتگو با «ای بی سی نیوز» به لاپوشانی شبکه فاکس نیوز درباره این مسئله اشاره کرد و گفت یکی از خبرنگاران شبکه فاکس نیوز به اطلاعاتی دقیق و حقیقی درباره رابطه نامشروع ترامپ با این زن دست یافته بود؛ اما اجازه انتشار این خبر را نداشت.

وی در این خصوص گفت: من می‌توانم به شما بگویم که «دیانا فالزون» که یکی از خبرنگاران فاکس نیوز در نیویورک است درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ داستانی برای گفتن دارد. نمی‌دانم چگونه به آن دست یافته است؛ اما او اطلاعاتی دقیق و حقیقی در این خصوص دارد.

روزنامه نیویورکر هفته گذشته فاش کرد که شبکه فاکس نیوز به مدارکی معتبر درباره رابطه نامشروع دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ دست یافته بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که فالزون به ایمیل‌هایی که میان وکیل استورمی دنیلز و مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ رد و بدل شد، دست یافته بود که در آن کوهن پیشنهاد پرداخت حق السکوت را در ازای سکوت استورمی درباره این رابطه مطرح می‌کند.

کن لاکورت، مدیر شبکه فاکس نیوز هم به فالزون پیشنهاد کرد: «خبر خوبی است. اما روپرت مرداک، مؤسس این شبکه می‌خواهد دونالد ترامپ پیروز شود. فقط بی خیال آن شو.»

این در حالی است که لاکورت هفته گذشته از این اقدام خود در آن زمان دفاع کرد و گفت: به دلیل اینکه مدارک کافی درباره این ادعا وجود نداشت، چنین خبری منتشر نشد.

به نوشته نیویورکر، فالزون اندکی پس از دریافت این اطلاعات درباره رابطه نامشروع ترامپ تنزل مقام یافت. وی از شبکه فاکس نیوز شکایت و در نهایت توافقی را امضا کرد که هرگز درباره این داستان صحبت نکند. اما به نظر می‌رسد فالزون هم اکنون در تلاش است این توافق را نقض کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در ژانویه سال ۲۰۱۸ در خبری اعلام کرد مایکل کوهن مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به «استورمی دنیلز» پرداخت کرده است. در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با استورمی دنیلز، مایکل کوهن پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به این زن بپردازد تا او را مجبور به سکوت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مبلغ تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به این زن پرداخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار