مدیرکل آبخیزداری و منابع خاک سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: در سال ۹۸ از صندوق توسعه ملی اعتبارات در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری دو برابر افزایش می‌یابد.

۷۰۰میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری سازمان جنگل‌ها اختصاص یافتبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  هوشنگ جزی مدیرکل آبخیزداری و منابع خاک سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در حاشیه آغاز عملیات درختکاری در روستای کوشک بافق گفت: در سال ۹۸ از صندوق توسعه ملی اعتبارات در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری دو برابر افزایش می یابد.

وی افزود: در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی با دستور رهبری ۲۰۰میلیون دلار معادل ۷۰۰میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری به سازمان جنگل‌ها اختصاص یافت.

جزی ادامه داد:در سال آینده این اعتبارات نزدیک به هزارو ۵۰۰میلیارد تومان اختصاص می یابد و در این حوزه با رشد دو برابری روبرو خواهیم شد.

مدیرکل آبخیزداری و منابع خاک سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: در سال جاری حدود ۷هزار نقطه اجرای عملیات آبخیزداری در ۶۴۹حوزه آبخیز در ۳۴۲شهرستان انجام شد.

وی کنترل عملیات سیل در بسیاری از حوزه‌های آبخیز کشور، تغذیه منابع آب کشور و توسعه پوشش گیاهی را از دیگر اقدامات مهم انجام شده بیان کرد.

انتهای پیام/ی

افزایش دوبرابری اعتبارات در حوزه آبخیزداری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار