سخنگوی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:برای اسکان مسافران فرهنگی یک هزار و ۲۶۰ مدرسه در سطح استان و ۶۲۵ مدرسه در شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا مهدی سخنگوی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اسکان مسافران فرهنگی در مدارس استان، اظهار داشت: ۴۳ ستاد اسکان نوروزی در سطح استان و ۸ ستاد در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: برای اسکان مسافران فرهنگی یک هزار و ۲۶۰ مدرسه در سطح استان و ۶۲۵ مدرسه در شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار کلاس درس، میزبان مسافران فرهنگی است، گفت: ۱۲ هزار و ۷۴۱ کلاس در استان و ۷۵۰۰ کلاس در شهر اصفهان برای این منظور آماده شده است.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی مراکز آموزشی به مسافران فرهنگی در سه طرح ویژه، الف. و ب. خواهد بود که ۱۵۰ کلاس ویژه در سطح استان اصفهان، ۷۹۲۰ کلاس الف. در استان و ۴۶۷۱ کلاس ب. در استان برای اسکان فرهنگیان وجود دارد. 

 
مهدی خاطرنشان کرد: ۳۵۴۱ کلاس الف. در شهر اصفهان و ۳۹۵۹ کلاس ب. در شهر اصفهان میزبان مسافران فرهنگی در ایام نوروز خواهند بود.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تعداد عوامل اجرایی در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، اظهار داشت: ۲۷۱۱ نفر در استان و ۱۳۵۱ نفر در شهر اصفهان برای استقبال از مسافران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از ۲۸ اسفند ماه، مدارس و مراکز رفاهی آموزشو پرورش استان اصفهان آماده استقبال از فرهنگیان است. 
 
انتهای پیام/م 
 

۱۲ هزار و ۷۴۱ کلاس درس استان اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی است

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.