فرمانده گشت یگان انتظامی شرق تهران بزرگ از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان سه کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه کشف شد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در جنوب تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ افشین منافی فرمانده گشت یگان انتظامی شرق تهران بزرگ گفت: مأموران روز گذشته در حین گشت‌زنی در بزگراه بعثت به یک خودروی سواری با چهار سرنشین که با دیدن خودروی پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی در فرار داشتند، برخورد و به تعقیب آن پرداختند.


بیشتر بخوانید؛ قتل زن صاحبخانه به دست کارگر تأسیساتی/ قاتل: دستمزدم را نداد، با روسری خفه‌اش کردم


این مقام انتظامی عنوان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت، ضمن هماهنگی با سایر گشت‌های انتظامی مستقر در محل راه را بر این افراد مظنون بسته و در نهایت موفق شدند در محدوده خروجی بزرگراه امام علی (ع) آن‌ها را متوقف و دستگیر کنند.

وی افزود: پس از بازرسی از خودرو از داخل ساک دستی جاسازی شده در زیر صندلی راننده سه کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر (شیشه) کشف و بر این اساس هر چهار متهم پرونده به کلانتری ۱۶۰ خزانه منتقل شدند تا تحقیقات در این خصوص انجام شود.

سرهنگ منافی، تصریح کرد: متهم پس از اعتراف در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به همراه مواد مخدر مکشوفه به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

باند قاچاق مواد مخدر در جنوب تهران منهدم شد

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار