مهمترین اخبار سازمان حج و زیارت در فروردین ماه سال ۹۷ را در این بسته خبری بخوانید.

روزانه ۶ هزار نفر به سامرا مشرف می‌شوند/ گذرنامه زائران حج ۹۷ باید تا ۲۵ اسفند اعتبار داشته باشد/ امیدی به افزایش سهمیه حج ۹۷ نداریم/ قیمت حج با دلار زمان ثبت نام حجاج محاسبه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویدادهای فروردین ماه سال ۹۷سازمان حج و زیارت  را در این بسته خبری مشاهده کنید.


روزانه 6 هزار نفر به سامرا مشرف می‌شوند

سازمان حج و زیارت در اول فروردین سال ۹۷ اعلام کرد: اعزام‌های عتبات نوروزی از بیست و سوم اسفند ۹۶ آغاز شده و تا هشتم فروردین ۹۷ ادامه دارد.

همچنین در ایام نوروز با توجه به افزایش تعداد زوار، روزانه به ترتیب ۲۰ هزار زائر در کربلا، ۲۰ هزار زائر در نجف‌اشرف و ۴ هزار زائر در کاظمین حضور دارند.


ابلاغ دستورالعمل حمایت از کالای ایرانی به عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سال جدید را زمان به ثمر نشستن چند پروژه بزرگ در اعتاب مقدسه اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س)، طرح لاغرسازی ستون‌های اطراف ضریح مطهر امام حسین(ع) و مسقف‌سازی شبستان‌های شرقی و غربی حرم امامین جوادین علیهم السلام در کاظمین به بهره‌برداری خواهد رسید.


دستگیری 500 زائر نوروزی عتبات با ویزای قلابی

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 90 هزار زائر طی نوروز امسال به عتبات عالیات اعزام شدند و 45 درصد سفرهای عتبات در قالب سفرهای هوایی انجام شد.


گذرنامه زائران حج 97 باید تا 25 اسفند اعتبار داشته باشد

وحید اسکندری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: گذرنامه زائران حج سال 97 باید حداقل تا تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری اعتبار داشته باشد.


ثبت نام بیش از 74 هزار نفر در حج 97 نهایی شده است

وحید اسکندری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: ثبت نام 74 هزار و 500 نفر در کاروان های ویژه حج 97  تا امروز هجدهم فروردین ماه نهایی شده است.


کمک‌های خیرین برای توسعه عتبات صرف حمایت از کالای ایرانی می‌شود

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال جاری سه پروژه سنگین در اعتاب مقدسه را آماده افتتاح دارد، اظهار کرد: ما هم در گذشته و هم حال و آینده بیانات رهبرمعظم انقلاب را مدنظر قرار داده ایم و تمام نذورات و هدایایی که مردم شریف کشورمان برای بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین (علیهم السلام) به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا می‌کنند به چرخه اقتصادی کشور بازگردانده و از کالا‌ها و اجناس ایرانی در این امر مقدس استفاده می‌کنیم.


توضیحات رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص جزئیات حج 97

حمید محمدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت:مذاکرات حج ۹۷ نیز به خوبی انجام گرفته و بحث عزت و امنیت حجاج مورد تاکید است.


امیدی به افزایش سهمیه حج 97 نداریم/ قیمت حج با دلار زمان ثبت نام حجاج محاسبه می‌شود

حمید محمدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: نوسانات قیمت دلار بر افزایش قیمت حج ۹۷ تاثیری ندارد و قیمت آن با دلار زمان ثبت نام حجاج محاسبه می‌شود.


اعزام های زائران عتبات عالیات دچار تغییرات شد/ تازه ترین برنامه ریزی ها برای حج 97

حمید محمدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: موضوع امنیت زائران عتبات عالیات خط قرمز ما محسوب می شود و در اعزام های استانی نیز باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.


ظرفیت ثبت نام حج ۹۷ تمام شد/ پرداخت قسط دوم حجاج در اردیبهشت

حمید محمدی رئیس سازمان سابق حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ظرفیت ثبت نام در بیش از ۵۷۵ کاروان حج تمتع ۹۷ تکمیل شده و قسط دوم هزینه‌های حج در دهه دوم اردیبهشت ماه از زائران دریافت خواهد شد.


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار