مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش مسیر‌های پروازی فرودگاه‌های نوشهر و رامسر در نوروز ۹۸ خبر داد.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پرواز مسیر‌های نوشهر - تهران، نوشهر -مشهد و شیراز - نوشهر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر افزایش می‌یابد.

وی به پرواز همه روزه مسیر رامسر - تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار از یازدهم فرودین ماه ۹۸ پرواز مسیر ساری - تبریز و بالعکس نیز چهارشنبه‌های هر هفته راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: هواپیمایی بومی وارش هم روز‌های دوشنبه و پنجشنبه هر هفته مسیر ساری - کیش را به مسیر‌های پروازی خود اضافه کرد.

وطن خواه گفت: با آغاز سال نو در ترمینال‌های فرودگاه‌های سه گانه استان (ساری - نوشهر - رامسر) سفره هفت سین با ذائقه و رسوم ایرانی و باستانی گسترده خواهد شد.

وی افزود: همزمان با ورود نخستین مسافران سال نو آئین سنتی سرنا نوازی و استقبال از مسافران اجرا می‌شود.

وطن خواه گفت: طرح‌های عمرانی و بهسازی حداکثر تا ۲۸ اسفندماه ۹۷ به اتمام خواهد رسید و کار‌های باقی مانده نیز به جهت امکان سرویس مطلوب به مردم متوقف خواهیم ساخت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود:به منظور آماده سازی محیطی و استقبال از پرواز‌ها و مسافران نوروزی، طرح‌های بهسازی و محوطه نوسازی و مبادی ورودی به ترمینال‌ها، اطلاح مسیر و زیبا سازی محوطه و مسیر‌های دسترسی آغاز شد و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: به منظور ایجاد نشاط و روحیه مسافران اجرای المان‌هایی با چشم انداز‌های بهار و نوروز در محاوط اجرا می‌شود و تمامی جداول و تک لب‌ها رنگ آمیزی می‌شود و ورودی ترمینال‌ها گل آرایی و به سبزه آراسته می‌شود.

انتهای پیام/آ

 مسیر‌های پروازی فرودگاه‌های نوشهر و رامسر افزایش خواهد یافت

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.