مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: برای استقبال از عید باستانی و مسافران نوروزی فرهنگ پاکسازی باید برای همیشه در استان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه هماهنگی پاکسازی حاشیه جاده های استان اظهار داشت:فرماندهی پاکسازی در هر شهرستان و بخش بر عهده فرمانداری ها و بخشداری هاست و سایر ارگانها و سمن ها نیز باید با آنها هماهنگ شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی زمان پاکسازی از ۱8اسفند ماه به ۲۵اسفندماه موکول شد افزود: طبق برنامه ریزی قبلی اکیپ های پاکسازی زیر نظر مسوولان خود با هماهنگی فرمانداری ها حاشیه جاده های اصلی را از مواد الاینده پاکسازی خواهند کرد.

کنعانپور گفت:عملیات پاکسازی ساعت ۱۰ صبح شنبه از مبادی ورودی شهرها شروع شده و در حقیقت یک طرح عملیاتی است.

وی با اشاره به اینکه داخل رمپ ها توسط راهداری پاکسازی می شود افزود: عملیات پاکسازی زباله از حاشیه جاده ها به شعاع۵ کیلومتر ورودی شهرها به عهده شهرداری ها خواهد بود و بعد از ۵ کیلومتر سایر نیروها کار پاکسازی را شروع می کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل تصریح کرد: سر اکیپ ها قبل از شروع طرح پاکسازی باید عوامل خود را توجیه کرده که خدایی ناکرده شاهد اتفاق ناگواری در طول مسیر نشویم.

کنعانپور ادامه داد: باید کیسه های زباله و کاورهای تهیه شده به اندازه کافی و اسرع وقت در اختیار ارگانها و افراد مسئول قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

عملیات پاکسازی زباله از حاشیه جاده ها

 

برچسب ها: زباله ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.