نود و هفتمین مرحله از یارانه نقدی امشب ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

یارانه اسفند امشب واریز می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نود و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷ ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می‌شود.

مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال واریز می‌شود که در مجموع اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون و ۳۸۷ هزار نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: یارانه‌ نقدی ۲۰ اسفند واریز می‌شود 


طی حدود هشت سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است.

انتهای پیام/

مبلغ واریزی یارانه به ازای هر نفر ۴۵۵۰۰ تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۳:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با سلام.تو روخدا پیگیر معوقات حق التدریسی ها باشین
...ریالی پرداخت نشد برخلاف سخنان وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
300 گرم گوشت میشه خرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
میرم باهاش آجیل میخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
از اول سال هر روز گرون تر از دیروز دوباره هنوز حقوق اضافه نشده گرونی های نجومی امده خدا به خیر کنه حالا 400 به اضافه 10 درصد هم اضافه بشه سال دیگه برای ما کارگران .............. خدا به خیر کنه انشاا... رهبر خوبمون کاری اساسی انجام بده چون بقیه کاری نکردن تا ما کارگرها هم وضعیت زندگمون لااقل عادی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
از اول سال هر روز گرون تر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام علیکم لطفا بفرمایید مبلغ یارانه ها را افزایش دهید و حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان تامیین اجتمایی را هم افزایش دهید که انشاءالله عدالت اجتماعی و تقسیم ثروت به صورت عادلانه باشد نه فقط تنها حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت را افزایش دهید . هر آنچه به خود نمی پسندید بر دیگران هم نپسندید و هرانچه را برای خود میپسندید برای دیگران هم با بپسندید .با تشکر از بذل عنایتتان . والسلام وصلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر .
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۴:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خداروشکرررر
آخرین اخبار