مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمانشاه میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال در استان را بیش از ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری امسال در روز‌های پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه گفت : در روز‌های برگزاری این جشن پایگاه‌های مختلف برای جمع آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده بود و در روز ابتدایی این جشن در در بیش از هزار مدرسه استان کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت گرفت.

وی گفت : در روز دوم این مراسم نیز در پایگاه‌های بسیج و مساجد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری شد و در روز پایانی نیز مصلی‌های نماز جمعه محل جمع آوری کمک‌های مردمی بود

خدرویسی میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال استان را بیش از ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته با رقم ۵۵ میلیارد ریال، بیش از ۱۰ میلیارد ریال افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در جشن نیکوکاری امسال گفت: کمک‌های جمع آوری شده صرف خرید مایحتاج مورد نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شده و تا پیش از فرا رسیدن نوروز بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه خیرین کماکان می‌توانند کمک‌های خود را تا پیش از آغاز سال جدید به نیازمندان اهدا کنند، گفت: خیران می‌توانند برای مشارکت در این جشن ملی کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا و یا با شماره گیری کد #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه کمک‌های خود را واریز کنند .

 

 

انتهای پیام/د

پایگاه‌های مختلف برای جمع آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.