رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدرسه عالی مهارتی حقوق، بازار سرمایه و میراث اسلامی در شش ماه نخست سال ۹۸ در واحد مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

راه اندازی مهدکودک برای حمایت از مادران محصل/ ایجاد ۳ مدرسه عالی مهارتی در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مهارت‌آموزی و آموزش در محیط کار به دانشجویان، راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود:به زودی مهدکودکی در واحد دانشگاه آزاد مشهد برای تحصیل آسان مادران، راه‌اندازی می‌شود که در آن  سایر مواردی که می‌تواند به تحصیل آسان آنان کمک کند، لحاظ خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براساس متمم پنج ماهه بودجه سال ۹۷، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی موظف شدند در صورت تأمین منابع، سرانه وام دانشجویی را به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر دانشجو افزایش دهند.

طهرانچی گفت: روند ارائه وام‌های ارزان قیمت دانشجویی آغاز شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به آغاز بکار سامانه پاسخگویی برای دانشجویان و ارباب رجوع از ابتدای سال آینده، افزود: در این سامانه همه درخواست‌ها از طریق اینترنت به مدیران و کارکنان سازمان مرکزی ارجاع داده می‌شود و عملکرد آن‌ها براساس پاسخگویی باکیفیت و سریع محاسبه خواهد شد که بر این اساس، میزان پرداختی حق جذب کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برمبنای عملکرد آن‌ها خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با افزایش قیمت مواد غذایی، غذای دانشجویی نیز دچار افت کیفیت شده است، ادامه داد: این موضوع برای ما قابل قبول نیست و در پیش‌نویس متمم پنج‌ماهه بودجه که از فروردین ۹۸ تا پایان مردادماه اجرایی خواهد شد، توصیه کردیم کیفیت غذای دانشجویی ارتقاء یابد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ارتقاء کیفیت غذای دانشجویی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.