رئیس سازمان میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر طرقبه و شاندیز گفت: به علت رونق اقتصادی خوب بوم‌گردی روستایی در مناطق ییلاقی شهرستان های طرقبه و شاندیز مجوز ۴ اقامت بوم‌گردی برای این مناطق صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمدزاده  رئیس سازمان میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر طرقبه و شاندیز با بیان اینکه بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های که ما انجام داده‌ایم، حدود ۲۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران در نظر گرفته‌ایم که شامل ۵ هتل و ۴اقامتگاه بوم‌گردی و ۱۱ خانه مسافر با ظرفیتی نزدیک به ۱۸۰۰ تخت برای گردشگران می‌شود گفت: در کنار این یکسری هماهنگی‌ها را هم با اداره آموزش‌و‌پرورش و اوقاف و امور خیریه شهرستان انجام داد‌ه‌ایم تا در شرایط خاص و بحرانی به غیر از این واحد‌های اقامتی ۴مدرسه و ۶حسینیه و مسجد و ۲ سالن بزرگ ورزشی اسکان مسافران را پشتیبانی کنند.

دبیر ستاد خدمات سفر طرقبه و شاندیز با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸ ونیم میلیون خودرو وارد این دو شهرستان شده‌اند تاکید کرد امسال مطمئنا این آمار افزایش یافته و به ۳۰ میلیون و اندی رسیده است.

احمدزاده افزود: بر اساس آمار ما امسال ۶۰ میلیون نفر زائر و مجاور از مشهد و از انواع ورودی‌های مختلف به این دو شهرستان آمده است.

انتهای پیام// د. ف


مجوز 4اقامت بوم گردی در شهرستان طرقبه و شاندیز صادر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.