ائمه جمعه استان مرکزی در اراک گردهم آمدند.

گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ پنجمین گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی در بیت آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اراک برگزار شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: ائمه جمعه در جهت ارتقاء باور‌های دینی مردم همت می‌کنندو امروز اگر استان مرکزی از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به استان‌های دیگر دارد به برکت اهتمام ویژه مسئولین و ائمه جمعه و تولیدکنندگان استان است.

آقازاده افزود: باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنیم مردم و مسئولیان باید دست در دست یکدیگر در برابر همه مشکلات ایستادگی کنند.

حجت الاسلام سپاسی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی هم در این نشست گفت: روحانیت نوک پیکان مبارزات دینی و انقلابی هستند و باید در جامعه آفت زدایی کنند.

حجت الاسلام سپاسی افزود: دشمن همیشه مخالف ما و افکار ما بوده است و این امر نشان دهنده قوت روحانیت است

وی اضافه کرد: روحانیت باید هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشد و تبیین مسئله ولایت فقیه و حکومت اسلامی برای طلبه‌ها می‌تواند کمکی در راه خدمت به مردم باشد.

حاجی پور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم گفت: با توجه به شرایط کشور حضور مردم و مسئولان در نماز جمعه بسیار لازم و ضروری است و اتحاد مردم و مسئولان هرگونه مشکل از سوی دشمن را باطل میکند.

انتهای پیام / ج

گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی با عنوان نماز جمعه حامی ولایت و پشتیبان مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.