مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کابینه دوازدهم برای حضور در اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس سمنان به این شهر سفر می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد به استان سمنان می آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه سمنان گفت:   قرار است دهمین هفته فیلم و عکس سمنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به اتمام برسد و مراسم اختتامیه عصر پنجشنبه ۲۳ اسفند ۹۷ در مرکز استان برگزار می‌شود .

وی بابیان اینکه ۶۷۵ اثر به دهمین هفته فیلم و عکس سمنان ارسال شده است، گفت: ۷۵ اثر این تعداد در بخش فیلم هستند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره برنامه‌های هفته فیلم و عکس سمنان نیز، توضیح داد: نفرات برتر رشته‌های مختلف در دهمین هفته فیلم و عکس در کنار پیشکسوتان عرصه هنر عکاسی و فیلم‌سازی با حضور وزیر تقدیر می‌شوند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری کارگاه‌های تخصصی فیلم و عکس با شرکت هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر عکس و فیلم در سمنان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند با تدریس حسن غفاری در تالار آفتاب سمنان یکی از نکات قابل توجه حاشیه‌ای این رویداد است .

انتهای پیام / گ

وزیر فرهنگ و ارشاد به استان سمنان سفر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.