پس از رد شکایت امارات در مورد تابعیت ۲ بازیکن قطر در جام ملت‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا این پرونده وارد فاز جدیدی شد.

آیا قطر جام ملت‌ها را پس می‌دهد؟به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معزعلی بازیکن تیم ملی فوتبال قطر و آقای گل فوتبال آسیا بازیکنی است که در روز‌های جام ملت‌ها و پس از آن مورد اتهام برای جعل تابعیت قطر بود و این شکایت از سوی امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت امارات را در این‌باره رد کرد و مسئولان فوتبال این کشور در تازه‌ترین اقدام خود خواهان بررسی این پرونده در دادگاه بین المللی ورزش (CAS) شدند.

در شکایت مسئولان امارات بسام الراوی بازیکن عراقی الاصل تیم ملی فوتبال قطر نیز از دیگر موارد اتهامی قطر در استفاده از بازیکنان غیر مجاز است و دادگاه عالی ورزش به زودی رای نهایی خود را در مورد این پرونده صادر خواهد کرد.

امارات متحده عربی با حمایت عربستان امیدوار است با این اتفاق جام ملت‌های آسیا را از قطر بگیرد. البته این موضوع از محالات در فوتبال است چرا که قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و مورد حمایت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و در روز‌های اخیر هم با میزبانی مشارکتی در جام جهانی مخالفت کرده است.


بیشتر بخوانید:

جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹ از نگاه آمار و ارقام

نتایج تمام دیدار‌های جام ملت‌های آسیا - امارات ۲۰۱۹


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرونده قطر در دادگاه عالی ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
تنها تیمی که لایق قهرمانی بود همین قطر بود بازیهای قطر در جام فراتر از آسیا بود دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
امامی
۱۸:۲۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
قطر جدا یک تیم با قدرت وقوی است .سرمایه گزاری در ورزش جوابش قهرمانی است .این تیم سالهاست استخوان بندیش را با استفاده از مربیان وباشگاه های مطرح جهان نهاده اند ویک سر وگردن از دیگر کشور ها ی آسیایی بالاتر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بايد پس بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
چه دزد شدن امارات و عربستان .به زور می خوان افتخار کسب کنن.گاوهای شیرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
همین پارسال بود تیمهای سعودی امارات ی خاستن بازیهاشون با باشگاههای قطری زمین بی طرف باشه ولی بجای نرسیدند.اینکه دیگه تیم ملیه.
آخرین اخبار