مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۱۵ مرکز دندان پزشکی در ایام نوروز در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد رضا فرخی مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در طول ایام نوروز دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای خدمت رسانی به مردم فعال است.

وی با بیان اینکه برای هر شهرستان یک مرکز فعال با حضور دندان پزشک در نظر گرفته شده است، گفت : در شهرستان کرمانشاه کلینیک دندان پزشکی غدیر واقع در خیابان نقلیه جنب بیمارستان امام خمینی و کلینیک کیمیا در خیابان مسکن به منظور ارائه خدمات دندان پزشکی به مردم و مسافرین فعال است.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کلینیک دندان پزشکی کیمیا به صورت شبانه روزی فعال است افزود: به منظور نظارت بر فعالیت مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز بازرسان مرکز بهداشت در طول ایام نوروز به پایش و نظارت این مراکز می‌پردازند.

وی از امکان افزودن سایر مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مراکز خدمات اورژانسی نظیر کشیدن، ترمیم سطحی و جرم گیری انجام می‌شود.

فرخی با اعلام اینکه دیگر مراکز دندان پزشکی از پنجم فروردین باز خواهند بود، عنوان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم به مردم روستا برای معرفی کلینیک‌های دندان پزشکی کشیک در نوروز انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد مراکز دندان پزشکی استان ادامه داد: در مجموع در بخش روستایی ۴۰ مرکز دندان پزشکی و در بخش شهری ۵۰ مرکز فعال است که البته مراکز روستایی تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در هر روستا به ازای هر ۱۵ هزار نفر یک قرارداد بیمه دندان پزشکی وجود دارد، افزود: در روستا‌ها خدمات در قالب بیمه روستایی رایگان به گروه‌های هدف شامل کودکان زیر ۱۴ سال و مادران باردار و شیرده و سایرین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات گفت: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل کشیدن دندان، ترمیم، فیشورسیلنت و فلوراید است .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.