معاون بازرسی سازمان صمت فارس گفت: در جشنواره امسال حمایت از حقوق مصرف‌کننده ۸۸ واحد به‌عنوان واحد‌های برتر انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی سازمان صمت فارس در هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان گفت: امسال ۱۲۸ واحد شامل ۶۶ واحد تولیدی و ۶۲ واحد خدماتی در جشنواره ثبت‌نام کردند.

وی بابیان اینکه ثبت‌نام جشنواره مذکور از هفتم شهریورماه امسال آغاز شد، بیان داشت: امسال تمام واحد‌ها حضوری ارزیابی و در این مرحله از ۱۰۰ نمره ۲۰ نمره به مردم اختصاص داده شد و واحد‌هایی که کمتر از ۷۰ درصد رضایت مشتری را کسب کردند، حذف شدند.

صداقت یادآور شد: بنا به قولی که پارسال داده شد، اپلیکیشن حامی تولید نیز راه اندازی شده که در آن اطلاعات تمام واحد‌های خدماتی و تولیدی استان در آن ثبت شده است که در گوگل قابل جست و جو است.

وی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه ۹۸ مدل جدید ارزیابی به سازمان حمایت عرضه خواهد شد تا چرخه ارزیابی آن‌ها نیز مانند استان فارس تغییر کند.

صداقت اظهار داشت: در جشنواره امسال ۸۸ واحد به عنوان واحد‌های برتر انتخاب شدند که شامل ۴۱ واحد خدماتی و ۴۷ واحد تولیدی می‌باشند.

هشتمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با حضور فعالان اقتصادی و صاحبان مراکز تولیدی در تالار دانشگاه شیراز برگزار شد که در پایان از تولیدکنندگان برتر با اهدای لوح، تندیس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/م

هشتمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار