مدیر کاون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت:کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبای لیدیسه در کشور چک دو نشان افتخار و سه دیپلم افتخار کسب کردند.

درخشش خیره کننده کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در لیدیسه چکفتاحی مدیرکانون پرورش فکری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت:کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در چهلمین و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبای لیدیسه در کشور چک دو نشان افتخار و سه دیپلم افتخار کسب کردند.

 فتاحی  افزود: چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبا لیدیسه کشور چک درسال ۲۰۱۷ با موضوع «سفر» برگزار شد این در حالی است که نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور فعال اهدا شده است.
 
وی بیان کرد:در همین حال، از بین ۲۵۶۹۰ اثر از ۸۳ کشور جهان ۵ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان کرمانشاه موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شده‌اند.
 
فتاحی گفت:بر این اساس، در بخش نقاشی، امیرعلی رشیدیان ۶ ساله، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه، ستایش صادقی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.
 
وی ادامه داد :هم‌چنین مهسا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه  و محمدهادی بهشتی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت شدند.
 
فتاحی گفت: حنانه کرمی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کوزران استان کرمانشاه نیز دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کرد.
 
 کانون پرورش فکری کشور با ارسال ۶۹۵ اثر نقاشی و ۲۲ قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرده است.

 

انتهای  پیام/ز

کسب دیپلم افتخار کودکان کرمانشاهی در کشور چک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.