مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند.

صالح زارعی مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل  در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند، گفت: در نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین  نور در ۵ اسفند در استان اردبیل، از ۲۵ برگزیده استانی تجلیل بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ره آورد سرزمین نور یکی از جشنواره‌های مردمی در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس است، افزود: امسال ۲ نفر از زائران راهیان نور در بخش‌های فیلم کوتاه و دلنوشته بعنوان برگزیده کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور معرفی شدند که در ۲۱ اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، از آن‌ها تجلیل بعمل خواهد آمد.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهیان نور یکی از معنوی‌ترین سفر‌ها در کشور است و بحمدالله روز به روز شاهد رونق و گسترش چنین سفر‌هایی در سطح کشور هستیم و یقینا یاد کردن از شهدا و زنده نگه داشتن سبک زندگی شهدا، اثرگذاری زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

انتهای پیام/ د

بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

برچسب ها: تجلیل ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.