بهتاج: زنوزی ۱۵ میلیارد تومان برای تیم ملی هزینه کرد/ هر ۲ تیم تبریزی بازی جوانمردانه ارائه کردند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: طبق آماری که من دارم زنوزی بالای  ۱۵ میلیارد تومان برای تیم ملی فوتبال هزینه کرده است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بهتاج درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تمرینات بسیار خوب است و هماهنگی خوبی بین کادرفنی و بازیکنان دیده می‌شود. از لحاظ پشتیبانی هم تیم وضعیت خوبی دارد و امیدواریم در بحث نتیجه‌گیری بهتر از این عمل کنیم.

او درباره مشکلات محمدرضا زنوزی با فدراسیون فوتبال و قطع همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: زنوزی چندین سال در بحث حمل‌ونقل هوایی حامی مالی تیم ملی بود و طبق آماری که من دارم بالای ۱۵ میلیارد تومان در این راه هزینه کرده است. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره حرف و حدیث‌های دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی به علت برخورداری از مالک مشترک بیان کرد: بازی این ۲ تیم را همه دیدند و هر چقدر هم بخواهند می‌توانند درباره این دیدار صحبت کنند، اما چیزی که دیده شد بازی جوانمردانه ۲ تیم بود و نتیجه همه چیز را مشخص کرد.

بهتاج در واکنش به شائبه و شک و شبهه‌های ایجاد شده درباره کم‌کاری بازیکنان ماشین‌سازی گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم کسی درباره این دیدار شک نکند، اما ماهیت کار مهم است که ۲ تیم با تمام توان بازی کردند. کسی نمی‌تواند بگوید بازیکنان تیم ماشین‌سازی حتی یک درصد کم‌کاری کردند. دیدار با ماشین‌سازی یکی از سخت‌ترین دیدار‌های تراکتورسازی بود.

او درباره وضعیت لی اروین اظهار کرد: اروین با تیم تمرین می‌کند و هر زمانی کادرفنی صلاح بداند به میدان خواهد رفت. نه تنها مدیرعامل بلکه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند بگوید چه زمانی اروین بازی کند. شاید کادرفنی صلاح دانست که در دیدار این هفته از اروین استفاده کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت جلسه انضباطی لی اروین خاطر نشان کرد: جلسه برگزار شد و این هفته درباره نتیجه جلسه انضباطی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات بهتاج در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار