مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدوارم که با زیرتوپ زدن بتوانیم هم قهرمان لیگ ایران و هم آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه این باشگاه همچنان به صدور بیانیه ادامه می‌دهد، اظهار کرد: از باشگاه‌های دیگر بپرسید چرا که ما فقط یک بیانیه دادیم، اما باشگاه‌های دیگر ۶۰ بیانیه دادند و شما به ما گیر می‌دهید. ما ۳ ماه پیش یک بیانیه به دلایل موجه دادیم، اما باشگاه‌های دیگر بعد از ما ۶۰ بیانیه دادند.

او درباره اینکه سپاهان با یک روش مشترک و علی اصغری بازی می‌کند، گفت: من قبول ندارم و سپاهان فوتبال علی اصغری بازی نمی‌کند. روش و شیوه بازی تیم ما مشخص است و کسانی که با ما مشکل دارند این حرف‌ها را بیان می‌کنند. امیدوارم که با روش علی اصغری بتوانیم هم قهرمان لیگ ایران و هم آسیا شویم و اشکالی ندارد. به هر حال همه تلاش خود را می‌کنیم و هر شخصی این حرف‌ها را بیان می‌کند چیزی از فوتبال نمی‌داند.

او درباره اینکه سکوت قلعه نویی تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: از قلعه نویی بپرسید که چرا سکوت کرده است. من به قلعه نویی می‌گویم که از این هفته در نشست خبری حاضر شود و جوابگوی رسانه‌ها باشد.

امیدوارم تبانی در فوتبال رخ نداده باشد

تابش درباره تبانی در لیگ برتر گفت: من در این باره صحبت نمی‌کنم و چیز‌هایی شنیدم، اما اظهار نظر نمی‌کنم. امیدوارم این طور نباشد.

فولاد مبارکه اصفهان بخش خصوصی است

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه در بحث گزارش مالی در مجمع فدراسیون فوتبال اعلام شد که ۲ باشگاه سپاهان و ذوب آهن مستقیم از دولت کمک می‌گیرند، گفت: ما مستقیم از دولت کمک نمی‌گیریم و فولاد مبارکه اصفهان یک بخش خصوصی است. ما حامی مالی داریم که به باشگاه کمک می‌کند و ۹۰ درصد باشگاه‌های ایرانی شرایط ما را دارند و نفت آبادان، پارس جنوبی جم و خیلی از تیم‌ها به این صورت اداره می‌شوند. شاید در مجمع برای مثال زدن اعلام کردند که سپاهان و ذوب آهن از دولت کمک می‌گیرند. خیلی از باشگاه‌ها هستند که دیونشان را دولت می‌پردازد.

بعید می‌دانم رحمان احمدی به سپاهان بازگردد

او درباره احتمال بازگشت رحمان احمدی به سپاهان گفت: بعید می‌دانم که احمدی به تیم ما بازگردد، اما او زمانی که در تیم ما بود عالی کار کرد و به او احترام می‌گذاریم. خوشبختانه ۳  ۴ دروازه‌بان جوان در اختیار داریم که ۲ دروازه‌بان ما در تیم ملی امید حضور دارند و یکی دیگر هم در تیم ملی نوجوانان است. به هر حال قدم رحمان روی چشم ما است و برایش احترام قائل هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: گزارش و عملکرد مالی فدراسیون فوتبال در مجمع مطرح شد. البته ما از درآمد تبلیغات محیطی راضی نیستیم و ۳ - ۴ سال پیش میلیاردی پول می‌گرفتیم، اما اکنون زیر ۴۰۰ میلیون تومان به سپاهان داده شده است. کل اعضای مجمع پذیرفتند که شفافیت در گزارش مالی لحاظ شده است.


بیشتر بخوانید:  

سپاهان به سپاهان واقعی نزدیک شد

سعی کردیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم

احتمال غیبت ۲ بازیکن اصلی سپاهان اصفهان مقابل نساجی


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار