معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش عوامل انتظامی بیش از سه میلیون انواع مواد محترقه در سطح استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ هاشم شعفی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش عوامل انتظامی بیش از سه میلیون انواع مواد محترقه در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی گفت: همچنین ۲ کارگاه ساخت و تولید مواد محترقه در آذربایجان شرقی شناسایی و پلمب شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس به هیج وجه مخالف شادی شب چهارشنبه آخر سال نیست، از خانواده‌ها خواست به خاطر جلوگیری از اتفاقات تلخ و جبران ناپذیر، مراقب نحوه شادی کردن فرزندان خود باشند.

سرهنگ شعفی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان اعلام کرد: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، هرگونه تولید، توزیع و فروش مواد محترقه جرم بوده و با متخلفان در این زمینه بر اساس مفاد مندرج در قانون برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در زمینه توزیع مواد محترقه، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

سه میلیون عدد ماده محترقه در آذربایجان شرقی کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.